torstaina

Voihan kettu ja vittu

Murmur, olen pahalla tuulella. Yleensä olen varsin hyvällä tuulella, mutta en tänään. :( Nimittäin, menin suorittamaan mopokortin teoriakoetta. Hylättyhän siitä tuli.. Ei siinä muuten olisi mitään, aina ei voi onnistua ja uudelleen voi yrittää ym.ym MUTTA...

Tein iloisesti koetta, ja yhtäkkiä B nappi juuttui, joten painoin sitä pidempään että se nousisi ylös. Tällä aikaa kone kerkesi vaihtaa kysymyksen, ja otti tähänkin vastaukseksi been.. FUUUUUUU JA SE OLI VIELÄPÄ VIKA KYSYMYS :(


Maanantaina uusi yritys, oon hieman kyllä pettynyt itseeni kun treenasin siihen kumminkin ja noista harjoituskokeista pääsin aina heittämällä läpi... :(

Mulla on enään saksan, englannin ja matikan koe, niin kasiluokka on hoidettu alta pois. Nyt riittää, nyt väsyttää nyt nyt nyt nyt minä minä minä minä.. Kauheaa ajatella, miten meillä täällä on kaikki hyvin ja silti jaksan valittaa siitä ETTÄ ILMAINEN KOULUTUSJÄRJESTELMÄ ARVIOI TAITOTASOANI ... 

Ei vaan, tapahtui tänään ihan kivojakin juttuja. Meillä oli nimittäin tukioppilaiden koulutuspäivä, joten jäljelle jäi vain englannin tunti ja historia :) Nämä kolme kuvaa on otettu puhelimella, joten en tiedä minkämoinen on laatu..
Oon ollut lapsesta asti kiusattu mun kasvohalvauksen takia vaurioituneista huulista, tänään otin tämän kuvan ja jotenkin tää teki mut tosi iloiseksi :) Ps. Uusi huulipuna :3


Perus mättösafkat..

KOLOLEIKKIÄ ! : D




Muuten onnistuneesta päivästä huolimatta fiilikset on kutakuinkin tälläiset : 




että näin tälläkertaa.
Ilme kertoo enemmän kuin tuhat sanaa..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti