tiistaina

TALLINNA ! - pikapostaus



Nyt tulee laatupostaus laadukkailla kuvilla (taas..)

AAAAAARGH VITTU MUN SÄNGYSSÄ ON IHAN SAAKELIN ISO HÄMÄHÄKKI !!!!!!!!!!!!

3min myöhemmin..

Noniin, takaisin asiaan. Tein juuri ra`an murhan apunani vanha sanomalehti :( Rip hämähäkki. Raukka ei saanut edes toista mahdollisuutta valita parempaa paikkaa elää kun meikäläisen asunto. Ei musta kyllä sais budhaa tekemälläkään. Ties mikä mun kuollut mummu mun tyynyllä käveli, yritti ottaa muhun yhteyttä kaikkien näiden vuosien jälkeen mitkä hän on mullan alla maannut, ja mä silmääkään räpäyttämättä hänet listin :( Sori oikeesti, jos olit joku tärkeällä asialla oleva ihmissielu, lupaan päästää seuraavan hämähäkin menemään (sillä ehdolla, että se ei ole mun tyynyllä..)

Ootteko jo törmänneet omiin nimikkokokiksiinne? Itse en ole edes aloittanut metsästystä viellä, koska en edes juo kokista mutta pakkohan sellanen on itselle saada :D Jos joku ymmärtää viroa, niin kertokaa toki että mitä tämä persekokis oikeasti meinaa? :D

Virukeskuksessa oli myynnissä tälläset.. Siis mitä ihmettä, KUKA KÄYTTÄÄ TOLLASIA IHAN OIKEESTI NYT ? :DD

Ah, laivan buffetaamiaiset :3
No jokatapauksessa, olin viikko sitten tiistaina Tallinnassa. En ostanutkun parit farkut, muutamat korvikset ja MENETIN MUN PITSIPAITANEITSYYDEN viimeinkin! Pitkään niitä vastaan taistelin, mutta nyt vihdoin ja viimeinen sellaisen kaappiini hankin. Niistä ehkä kuvaa joskus. Ehkä.

Tämän leivän pointtia en oikein ymmärtänyt. Vaikka sen leikkasi kokonaan auki, MIKÄÄN täyte ei mahtunut sen sisälle. Pakko olla jonkun miehen leipoma !

laivalla tuulee fuuuuu

.. ja hiuksista muodostuu tollaset kivat rastat kun käy kannella.. :DD

Mutta joo esittelen sitten niitä ostoksia jos ne sattuu vilahtamaan josasin kuvissa :)



2 kommenttia:

  1. kivoja kuvia! :) vitsi ku itekki pääsis laivalle taas pitkästä aikaa ! :D ps. tää sun blogis on kyl tosi kiva ja oot nätti<3!

    fashionsituation.blogspot.com <3

    VastaaPoista
  2. Tälläiset kommentit tekee oikeesti tosi hyvälle tuulelle, kiitos siitä ! :)

    käyn stsekkaa blogis heti kun pääsen kotiin:)

    VastaaPoista